Μου άρεσε που ανακάλυψα.....

Μου άρεσε που ανακάλυψα.....
Μην σταματάς την εξερεύνηση. Όλο και κάτι άλλο μπορεί να σου αρέσει!!!

Εξερευνήστε:

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Το πρώτο μου βραβειάκι

Σε ευχαριστώ πολύ Σουλτάνα. Είναι σημαντική η στήριξη από blog  σαν το δικό σου για μας που είμαστε νέοι στο χώρο.

Και εγώ με τη σειρά μου θέλω ντο δώσω σε δύο συναδέλφους που με στήριξαν στα πρώτα μου βήματα και εκτιμώ φυσικά και τη δουλειά τους.
  1.  Πρόκειται για τη συνάδελφο από το Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο και  όχι μόνο γιατί με στήριξε αλλά και για την ολοκληρωμένη δουλειά που είδα στο blog της http://pythagoreionip.blogspot.gr/ για τα έντομα και τους δεινοσαύρους
  2. Το δεύτερο στο blog "Μπόμπιρες εν δράσει" http://crafts4ever.blogspot.gr/

1 σχόλιο:

  1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία και σου εύχομαι από καρδιάς καλή συνέχεια! Η δουλειά σου είναι πολύ ενδιαφέρουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του εποπτικού υλικού σε άλλο ιστολόγιο

Μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας μόνο.