σε φύλλα εργασίας
από την Κλειδαρά Μαρία - sciencekidsinkindergarden.blogspot.gr
Για να ασχοληθούμε τόσο σύντομα με τρεις παροιμίες χωριστήκαμε σε τρεις ομάδες. Κάθε ομάδα είχε τη δική της παροιμία να παρουσιάσει στους υπόλοιπους.
1η Παροιμία - 1η ομάδα
Να΄μουν το Μάη γάιδαρος,
το Αύγουστο κριάρι,
όλους τους μήνες κόκορας,
και γάτος το Γενάρη
(Ζήτησα από τα παιδιά να μουν πουν για ποια ζώα άκουσαν στην παροιμία του Μάη να γίνεται λόγος, και βρήκαμε τις αντίστοιχες εικόνες στην μηχανή αναζήτησης του google. Εκτυπώσαμε τις εικόνες και αντικαταστήσαμε τις λέξεις με αυτές. Στη συνέχεια έγραψα την παροιμία αφαιρώντας τις λέξεις και βάζοντας απέναντι τις εικόνες ανακατεμένες, ζητώντας από τα νήπια να τις βάλουν στη σωστή σειρά. Το παιχνίδι αυτό πήρε τη συγκεκριμένη μορφή φύλλου εργασίας.)
2η Παροιμία - 2η ομάδα
Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι
και τον Αύγουστο σταφύλι
Κι εδώ τα νήπια εργάστηκαν κατά τον ίδιο τρόπο ψάχνοντας όμως για εικόνες σταφύλι - τριφύλλι.
Και με λέξεις η ίδια παροιμία για μεγαλύτερα νήπια
3η Παροιμία - 3η ομάδα
Καλός ο ήλιος του Μαγιού,
τ' Αυγούστου το φεγγάρι!
Οι εικόνες που αναζητούσαν εδώ ήταν ήλιος - φεγγάρι
Και με λέξεις η ίδια παροιμία για μεγαλύτερα νήπια
Φτιάξαμε κι έναν πίνακα αναφοράς με τις λέξεις και τις εικόνες από τις παροιμίες του Μάη.
Στο τέλος αφού η κάθε ομάδα παρουσίασε τη δική της παροιμία, τοποθετήσαμε τις καρτέλες με τις παροιμίες στο πάτωμα και από κάτω ανακατεμένες τις εικόνες. Διάβαζα την παροιμία και τα νήπια έβρισκαν και τοποθετούσαν την αντίστοιχη εικόνα κάτω από αυτήν.
Πολύ ωραία τα εικονόλεξα με τις παροιμίες του Μάη. Μπράβο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήταν τιμή και χαρά μου να έρθεις να παραλάβεις ένα βραβειάκι... Καλημέρα... Γεωργία!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεωργία, καλώς ήρθες στην παρέα μας. Μη νομίζεις ούτε και εγώ έχω μεγάλη εμπειρία. Την άλλη βδομάδα δίνω Νέες Τεχνολογίες. Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Ήταν πολύ ωραίο!!!
Διαγραφή