Σήμερα έπρεπε να αλλάξω μελάνι στον εκτυπωτή της τάξης. Τα παιδιά ήταν συγκεντρωμένα τριγύρω περιμένοντας με αδημονία να τελειώσει η διαδικασία και να εκτυπώσουν τις ζωγραφιές που έφτιαξαν.
Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία λέω σε ένα παιδί αυτό δε μας χρειάζεται, δίνοντας του το άδειο μελάνι.
Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία λέω σε ένα παιδί αυτό δε μας χρειάζεται, δίνοντας του το άδειο μελάνι.
Το παιδί πήγε να το πετάξει στον κάδο.
Εκείνη τη στιγμή εμφανίστηκε ένα μήνυμα στην οθόνη.
Ένα παιδί φώναξε το σημάδι της ανακύκλωσης!
Διαβάσαμε το μήνυμα και τα παιδιά συνειδητοποίησαν ότι κάναμε λάθος που πετάξαμε το μελάνι στον κάδο. Το ανασύραμε από τα σκουπίδια και το κοιτούσαμε. Αναρωτηθήκαμε τι θα μπορούσαμε να κάνουμε με αυτό. Με ποιο τρόπο θα το ανακυκλώναμε. Ένα παιδί, που ήξερε να διαβάζει έδειξε το κουμπάκι που έγραφε "Ανακύκλωση". Το πατήσαμε και μάθαμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία μπορούσε να συλλέξει τα τελειωμένα μελάνια.
Από εμάς ζητούσε τρία βήματα:
- Να επικοινωνήσουμε με την εταιρεία στέλνοντας ένα ηλεκτρονικό μήνυμα με τη διεύθυνσή μας, το τηλέφωνό μας και τα στοιχεία μας για να μας στείλει ένα ειδικό σακουλάκι.
- Όταν έρθει το σακουλάκι, να βάλουμε μέσα το τελειωμένο μελάνι και να το κλείσουμε καλά.
- Να το στείλουμε με το ταχυδρομείο στην εταιρεία.
Κι όλα αυτά χωρίς έξοδα.
Στείλαμε το μήνυμα, αφήνοντας τα παιδιά να πληκτρολογούν τα στοιχεία, συζητώντας φυσικά κάθε φορά τι θα πληκτρολογήσουμε. Ομολογουμένως τα παιδιά ήταν λίγο δύσπιστα για το αν πήρε ο παραλήπτης το μήνυμα και ότι ίσως θα ήταν καλύτερα να το στέλναμε με το ταχυδρομείο. Τους εξήγησα ότι από τη στιγμή που είχε βγει το μήνυμα ότι η αποστολή του μηνύματος ήταν επιτυχής, ήδη το είχαν παραλάβει το μήνυμα.
Κάποιο παιδί ρώτησε: "Και με αυτό (εννοούσε το μελάνι) τι θα γίνει; Θα το πετάξουμε στα σκουπίδια τελικά ή θα το κρατήσουμε;"
Ομόφωνα όλοι αποφάσισαν να το κρατήσουμε και να περιμένουμε το σακουλάκι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου