Μου άρεσε που ανακάλυψα.....

Μου άρεσε που ανακάλυψα.....
Μην σταματάς την εξερεύνηση. Όλο και κάτι άλλο μπορεί να σου αρέσει!!!

Εξερευνήστε:

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

eTwinning

Το έργο μας "The Child in his Element" βραβεύτηκε.
Είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη γιατί αυτό οφείλεται στη συνεργατική διάθεση και την επιθυμία για πιο ουσιαστική επικοινωνία όλων όσων συμμετείχαν στο έργο και αφορά τόσο τους εκπαιδευτικούς που είχαν τη διάθεση να δημιουργήσουν μία κοινότητα όπου οι μαθητές θα μπορούσαν να συνευρίσκονται, να ανταλλάσουν ιδέες, να επικοινωνούν και να μαθαίνουν δημιουργικά αλλά και στους μαθητές μας που εργάστηκαν τόσο σκληρά.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους!




Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα coding 2016




Είδαμε την ταινία


Γνωρίσαμε το Wall. E και προσκαλέσαμε τους συμμαθητές μας από το κλασσικό τμήμα να γιορτάσουμε όλοι μαζί την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα coding


Γνωρίσαμε την εφαρμογή Scratch









Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Στα ίχνη του Θεού Διονύσου


Ο Θεός Διόνυσος


Επίσης στην παρακάτω παρουσίαση πατήστε πάνω στους πίνακες και σημειώστε τα κοινά σημεία, που διακρίνατε στα έργα Τέχνης κατά την επίδειξή τους στα νήπια, πατώντας δεξί κλικ και επιλέγοντας  την επιλογή Pointer Options.



ο Θεός της χαράς και του κεφιού μέσα στα έργα Τέχνης

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

The Moon La Luna) HD Corto de Disney Pixar

Η ιστορία ενός αγοριού που μεγαλώνει υπό παράξενες συνθήκες. Απόψε, για πρώτη φορά, ο μπαμπάς και ο παππούς του τον παίρνουν μαζί τους στη δουλειά. Μπαίνουν σε μια παλιά βάρκα, ξανοίγονται στη θάλασσα και περιμένουν. Θα ακολουθήσει τα χνάρια του μπαμπά ή του παππού; 
Θα μπορέσει να βρει το δικό του δρόμο, ανάμεσα στις αντίθετες απόψεις και τις παραδόσεις χρόνων; Η ταινία είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας Disney και Pixar και αγαπήθηκε τόσο από το κοινό όσο και από τους κριτικούς με αποτέλεσμα να ήταν υποψήφια μεταξύ άλλων και για Όσκαρ καλύτερης ταινίας μικρού μήκους. Δείτε την με τα παιδιά σας!



Το καρναβάλι των ζώων

Σήμερα ασχοληθήκαμε με τα ζώα και το ξεχωριστό μουσικό έργο "Το Καρναβάλι των Ζώων."
Ζητήθηκε από τα νήπια να ακούν αποσπάσματα μουσικά από το έργο και να προσπαθούν να μαντέψουν σε ποιο είδος ζώου ταίριαζε η συγκεκριμένη μουσική, απαντώντας για παράδειγμα σε ερωτήματα:
"Ποιο ζώο περπατάει περήφανα σα βασιλιάς;"
"Ποιο ζώο είναι τόσο μεγάλο που τα βήματά του είναι βαριά;"
"Ποιο ζώο πηδά κρατώντας στην αγκαλιά το μωρό του;"











Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Η Ώρα των Ζώων


Φτιάξτε το ρολόι με τα ζώα της επιλογής σας και τα ζάρια. Τα νήπια ρίχνουν τα ζάρια και ανάλογα με τα ζώα που θα τύχουν μιλούν για αυτά (που ζουν, τι τρώνε, από τι κινδυνεύουν), μιμούνται τον ήχο τους ή και τις κινήσεις τους.









 Σε αυτήν την καρτέλα απεικονίζονται διάφορα ζώα. Κόψτε τις καρτέλες και ομαδοποιήστε τα ζώα που κινδυνεύουν.



Σε αυτή την καρτέλα απεικονίζονται ζώα που έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους (θύτης - θύμα). Συζητήστε μαζί τους π.χ. ποια είναι η σχέση του σκύλου - γάτας. Αφού δημιουργήσετε ομάδες σκεφτείτε μαζί με τα νήπια μήπως τα συγκεκριμένα ζώα ήταν πρωταγωνιστές σε κάποιο μύθο. Παροτρύνετέ τα να αφηγηθούν κάποιο μύθο που γνωρίζουν.


Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Τα 10 πιο σημαντικά πράγματα που μαθαίνουν οι Τέχνες στα παιδιά - Thessaloniki Arts and Culture

Ο κόσμος γίνεται καλύτερος, όταν εκπαιδεύουμε καλύτερα τα παιδιά.

1. Οι τέχνες διδάσκουν στα παιδιά να κρίνουν σωστά τις ποιοτικές σχέσεις. Στις τέχνες είναι σημαντική η κριτική ικανότητα και όχι, όπως συμβαίνει με πολλά μαθήματα του προγράμματος σπουδών, οι σωστές απαντήσεις και οι κανόνες.

2. Οι τέχνες διδάσκουν στα παιδιά ότι ένα πρόβλημα μπορεί να έχει περισσότερες από μία λύση και ότι για κάθε ερώτημα μπορεί να υπάρχουν περισσότερες από μία απαντήσεις.

3. Οι τέχνες εξυμνούν πολλαπλές προοπτικές. Ένα από τα μεγάλα διδάγματά τους είναι ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να δούμε και να ερμηνεύσουμε τον κόσμο.

4. Οι τέχνες διδάσκουν στα παιδιά ότι σε περίπλοκες μορφές προβλημάτων οι σκοποί επίλυσης δεν είναι σταθεροί, αλλά αλλάζουν ανάλογα με την περίσταση και την ευκαιρία. Το να μαθαίνει κανείς μέσα από τέχνες απαιτεί την ικανότητα και την προθυμία να παραδοθεί στις απροσδόκητες δυνατότητες που δίνει ενα έργο καθώς εξελίσσεται.

5. Οι τέχνες προβάλουν έντονα το γεγονός ότι ούτε οι λέξεις ούτε οι αριθμοί μπορούν να εκφράσουν ό,τι μπορούμε να γνωρίζουμε. Τα όρια της γλωσσικής μας ικανότητας δεν καθορίζουν τα όρια της γνώσης μας.

6. Οι τέχνες διδάσκουν τους μαθητές ότι οι μικρές διαφορές μπορεί να έχουν μεγάλες συνέπειες. Οι τέχνες κινούνται με λεπτότητα ανάμεσα σε διακριτικούς τόνους.

7. Οι τέχνες διδάσκουν τους μαθητές να σκεφτούν με τη χρήση και διαμέσου ενός υλικού. Όλες οι μορφές τέχνης χρησιμοποιούν κάποια μέσα, με τα οποία οι εικόνες γίνονται πραγματικότητα.

8. Οι τέχνες βοηθούν τα παιδιά να μάθουν να λένε ό, τι δεν μπορεί να ειπωθεί. Όταν τα παιδιά καλούνται να αποκαλύψουν τι συναισθήματα τους δημιουργεί ένα έργο Τέχνης, τότε πρέπει να καταφύγουν στις ποιητικές τους ικανότητες για να βρουν τις κατάλληλες λέξεις.

9. Οι τέχνες μάς κάνουν ικανούς να αποκτήσουμε την εμπειρία που καμμια άλλη πηγή δεν μας δίνει και μέσα από μια τέτοια εμπειρία να ανακαλύψουμε το εύρος και την ποικιλία του τι είμαστε ικανοί να συναισθανόμαστε.

10. Η θέση των τεχνών στο σχολικό πρόγραμμα συμβολίζει για νέους αυτό που, αντίστοιχα για τους ενήλικες, είναι σημαντικό.

Ελεύθερη απόδοση στα Ελληνικά από το προτότυπο, στα Αγγλικά, κείμενο: http://users.sch.gr/izogakis/?p=4710
ΠΗΓΗ: Eisner, E. (2002). The Arts and the Creation of Mind, In Chapter 4, What the Arts Teach and How It Shows. (pp. 70-92). Yale University Press. Available from NAEA Publications.


Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του εποπτικού υλικού σε άλλο ιστολόγιο

Μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας μόνο.