Μου άρεσε που ανακάλυψα.....

Μου άρεσε που ανακάλυψα.....
Μην σταματάς την εξερεύνηση. Όλο και κάτι άλλο μπορεί να σου αρέσει!!!

Εξερευνήστε:

Κυριακή, 13 Ιουλίου 2014

10-team-building-games-ότι-προώθηση-κριτικής σκέψηςΈνας από τους πρωταρχικούς στόχους της εκπαίδευσης είναι να καλλωπίσει την επόμενη γενιά του μικρού τους ανθρώπους για να πετύχει στον «πραγματικό κόσμο».
Ναι, υπάρχουν αναχώματα των προγραμμάτων σπουδών πρέπει να κυριαρχήσει σε ένα μεγάλο εύρος θεμάτων, αλλά η εκπαίδευση δεν αρχίζει και τελειώνει με ένα βιβλίο ή δοκιμή. Άλλες δεξιότητες πρέπει να είναι διαμορφωμένη, επίσης, δεν είναι το λιγότερο που είναι πώς να πάρει μαζί με τους συνομηλίκους τους και να λειτουργεί καλά με τους άλλους. Αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να καλλιεργηθεί μέσω της μηχανική αποστήθιση ή με στρατηγικά τοποθετημένα αφίσες.
Οι μαθητές πρέπει να συμμετέχουν και πρέπει να ασκείται η συνεργασία, και συχνά. Τα ακόλουθα ομάδα-κτήριο παιχνίδια μπορούν να προωθήσουν τη συνεργασία και την επικοινωνία, να συμβάλει στη δημιουργία ενός θετικού περιβάλλοντος στην τάξη και - το σημαντικότερο - να προσφέρει μια διασκεδαστική, τόσο αναγκαία ανάπαυλα από τη ρουτίνα.
10 Team Building-Παιχνίδια που προωθούν Συνεργατική Κριτική Σκέψη
1. Αν το φτιάξεις ...
Αυτό το παιχνίδι η ομάδα-κτίριο είναι ευέλικτο. Απλά χωρίζουν τους μαθητές σε ομάδες και  τους δίνουμε ίσες ποσότητες ενός συγκεκριμένου υλικού, όπως καθαριστές σωλήνων, μπλοκ, ή ακόμα και αποξηραμένα μακαρόνια και ζαχαρωτά. Στη συνέχεια, μπορούμε να τους ενθαρρύνουμε για να κατασκευάσουν κάτι. Η πρόκληση μπορεί να είναι μεταβλητή (σκεφτείτε:? Ποια ομάδα μπορεί να χτίσει το ψηλότερο, δομικά ήχο κάστρο Ποια ομάδα μπορεί να χτίσει ένα κάστρο το γρηγορότερο).
Μπορείτε να ανακυκλώσετε αυτή τη δραστηριότητα όλο το χρόνο προσαρμόζοντας την πρόκληση ή υλών σε συγκεκριμένες περιοχές περιεχομένου.
Δεξιότητες: Ανακοίνωση? επίλυσης προβλημάτων
2.  Αποθηκεύστε το αυγό
Αυτή η δραστηριότητα ίσως να είναι περισσότερο κατάλληλη για μεγαλύτερα παιδιά που μπορούν να ακολουθήσουν οδηγίες για την ασφάλεια κατά την εργασία με ωμά αυγά. Οι ομάδες πρέπει να εργαστούν μαζί για να βρουν έναν τρόπο για να "σώσουν" το αυγό (Humpty Dumpty για μαθητές δημοτικού σχολείου;) - σε αυτή την περίπτωση ένα αυγό έπεσε από ένα συγκεκριμένο ύψος. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει την εύρεση του τέλειου εδάφους για ομαλή προσγείωση του αυγού, ή τη δημιουργία μιας συσκευής που καθοδηγεί το αυγό με ασφάλεια στο έδαφος. 
Δεξιότητες: Επίλυση προβλημάτων, δημιουργική συνεργασία
3. Zoom
Ζουμ είναι ένα κλασικό παιχνίδι συνεταιριστική τάξη που ποτέ δεν φαίνεται να πάει έξω από το στυλ. Απλώς σχηματίζουν οι μαθητές σε ένα κύκλο και να δώσει σε κάθε μια μοναδική εικόνα ενός αντικειμένου, των ζώων ή οτιδήποτε άλλο κοστούμια η φαντασία σας. Θα ξεκινήσει μια ιστορία που ενσωματώνει ό, τι συμβαίνει να είναι σε ειδικό φωτογραφία σας. Η επόμενη φοιτητής συνεχίζει την ιστορία, ενσωματώνοντας τη φωτογραφία τους, και ούτω καθεξής.
Δεξιότητες: Ανακοίνωση? δημιουργική συνεργασία
4. Ναρκοπέδιο
Ένα άλλο κλασικό παιχνίδι δημιουργίας ομάδας. Τακτοποιήστε κάποια φυσικά εμπόδια και να μοιρασθούν τους μαθητές σε ομάδες. Οι μαθητές αναλαμβάνουν εκ περιτροπής την πλοήγηση στο «δικό μου πεδίο», ενώ έχουν δεμένα τα μάτια,  και μόνο οι συμπαίκτες τους  είναι εκεί για να τους καθοδηγήσει. Μπορείτε, επίσης, να απαιτήσετε από τους μαθητές να χρησιμοποιήσουν μόνο ορισμένες λέξεις ή ενδείξεις για να καταστεί δύσκολη ή συγκεκριμένη περιοχή.
Δεξιότητες: Ανακοίνωση, εμπιστοσύνη.
5. Το χειρότερο σενάριο
Κατασκευάστε ένα σενάριο στο οποίο οι μαθητές θα πρέπει να συνεργαστούν  όπως π.χ. ότι έχουν παγιδευτεί σε ένα έρημο νησί ή  χαθεί στη θάλασσα. Ζητήστε τους να εργαστούν από κοινού για να επινοήσουν μια λύση που εξασφαλίζει ότι ο καθένας φτάνει με ασφάλεια πίσω. Μπορείτε να τους ζητήσετε να καταλήξουν στη δημιουργία με  μια λίστα με 10 must-have αντικείμενα που θα τους βοηθήσει περισσότερο στη διάσωσή τους, ή  να δημιουργήσουν ένα  πέρασμα προς την ασφάλεια. Ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να ψηφίσουν  και να πάρουν μια δημοκρατική απόφαση σεβαστή από όλη την ομάδα.
Δεξιότητες: Επικοινωνία, την επίλυση προβλημάτων.
6. Συρρίκνωση πλοίου
Αυτό το παιχνίδι απαιτεί μια καλή συμφωνία της στρατηγικής εκτός από την ομαδική εργασία. Οι κανόνες του είναι  απλοί: Ολόκληρη η ομάδα πρέπει να βρει έναν τρόπο να καλύψει ένα χώρο που όμως συρρικνώνει  με την πάροδο του χρόνου, μέχρι να συσκευάζονται δημιουργικά σαν σαρδέλες. Μπορείτε να σχηματίσετε το περίβλημα με ένα σχοινί, ένα tarp ή μια κουβέρτα  ή μικρούς κώνους κυκλοφορίας.
Δεξιότητες: Επίλυση προβλημάτων. Ομαδική εργασία
7. Πηγαίνετε για το χρυσό
Αυτό το παιχνίδι είναι παρόμοιο με το «Εάν το χτίσετε" το παιχνίδι: Οι ομάδες έχουν ένα κοινό στόχο, αλλά αντί ο καθένας να έχει τα ίδια υλικά, έχουν πρόσβαση σε μια ολόκληρη cache των υλικών. Για παράδειγμα, ο στόχος μπορεί να είναι να δημιουργήσει ένα μαραφέτι με σωλήνες, σωλήνες από καουτσούκ και κομμάτια από χαρτόνι που μπορεί να μεταφέρει ένα μάρμαρο από το σημείο Α στο σημείο Β, σε ορισμένα στάδια, χρησιμοποιώντας μόνο τη βαρύτητα.
Δημιουργική συνεργασία. επικοινωνίας, επίλυσης προβλημάτων.
8. Είναι ένα μυστήριο
Πολλά παιδιά (και μεγάλοι) μπορείτε να απολαύσετε ένα καλό μυστήριο, οπότε γιατί να μην σχεδιάσουν ένα από κοινού και να προσπαθήσουν να το επιλύσουνν συνεργατικά; Δώστε σε κάθε μαθητή ένα αριθμημένο στοιχείο. Για να λύσει το μυστήριο - ας πούμε, η υπόθεση των αγνοουμένων μασκότ - τα παιδιά πρέπει να εργαστούν μαζί για να λύσουν τις ενδείξεις με τη σειρά. Η «υπόθεση» θα μπορούσε να τους ζητήσει να μετακινούνται από το ένα μέρος του δωματίου στην άλλη, αποκαλύπτοντας περισσότερες ενδείξεις.
Δεξιότητες: Επίλυση προβλημάτων, επικοινωνία
Ενώ η τεχνολογία της εκπαίδευσης είναι ένα βασικό και κρίσιμο συστατικό της τάξης του 21ου αιώνα, οι εκπαιδευτικοί πρέπει να εξακολουθούν να εξασφαλίζουν ότι οι μαθητές ασχολούνται με τον άλλον με ουσιαστικό τρόπο. Η ομάδα-κτίριο ασκήσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γίνει αυτό, και εξαιτίας αυτού, ποτέ δεν θα βγουν έξω από το στυλ.
Aimee HOSLER είναι συγγραφέας και μητέρα δύο παιδιών που ζουν στη Βιρτζίνια. Ειδικεύεται σε μια σειρά από θέματα, αλλά είναι ιδιαίτερα παθιασμένοι με την εκπαίδευση και στο χώρο εργασίας νέα και τις τάσεις. Έχει κατέχουν πτυχίο στη δημοσιογραφία από το California Polytechnic State University στο San Luis Obispo και είναι ένας παράγοντας που συμβάλλει σε διάφορες ιστοσελίδες, συμπεριλαμβανομένων OnlineSchools.com ? 10 Team-Building Games For Kids, έφηβοι ή ενήλικες

Όπως με τις περισσότερες ρυθμίσεις στην τάξη, οι πιθανότητες είναι καλές ότι θα μπορούσε να υπάρχει μια αίσθηση της απομόνωσης μεταξύ μερικών μαθητών.
Με την ομαδική εργασία είναι μια βασική πτυχή για την εκμάθηση ενός μαθητή για το πώς να αναπτύξει μια πιο συνδεδεμένη σχέση με συμμαθητές, είναι ζωτικής σημασίας ότι οι δραστηριότητες δημιουργίας ομάδας που χρησιμοποιούνται στην τάξη. Ωστόσο, αυτό είναι ευκολότερο στα λόγια παρά στην πράξη. Ας υποθέσουμε ότι έχετε θέσει τους μαθητές σε ομάδες-ο οποίος λέει ότι οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε οποιαδήποτε ομαδική εργασία;Στην πραγματικότητα, πολλοί εκπαιδευτικοί διαπιστώνουν ότι οι μαθητές αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό από το ένα το άλλο, γεγονός που καθιστά δύσκολο να συνδεθεί.
Ευτυχώς όμως, υπάρχουν αρκετές ασκήσεις δημιουργίας ομάδας που έχουν αποδειχθεί για να προκαλέσει θετικές σχέσεις μεταξύ των μαθητών. Παρακάτω θα βρείτε τέσσερις απλές δραστηριότητες που παρέχουν μια ευκαιρίες στους μαθητές να αλληλεπιδρούν, να ασκούν, και να δημιουργήσει μια ατμόσφαιρα της ομάδας.
1. Μύθος ή πραγματικότητα
Σε έναν κύκλο που κινείται είτε δεξιόστροφα ή αριστερόστροφα, κάθε μαθητής δίνει τρία «γεγονότα» για τον εαυτό τους-2 αλήθειες, ένα μυθιστόρημα. Οι μαθητές εργάζονται εθελοντικά για να αναλύσουν κάθε «αλήθεια» είτε ως πραγματικότητα ή φαντασία. Ο μαθητής μπορεί να  μαντέψει σωστά την επόμενη ερώτηση, ή μπορεί να περάσει τη στροφή για το μαθητή της επιλογής του.
2. Me Too!
Οι μαθητές χωρίζονται σε δύο γραμμές αντιμετωπίζουν ο ένας τον άλλον. Ο δάσκαλος κάνει μια σειρά καταστάσεων.Εάν η δήλωση ισχύει, οι μαθητές βήμα προς τα εμπρός. Αν όχι, θα μείνει ως έχει, χωρίς να κινείται.
Η δραστηριότητα αυτή συμβάλλει στη δημιουργία κοινών χαρακτηριστικών με τους μαθητές, ενώ επιτρέπει στο δάσκαλο να διαφοροποιήσει καταστάσεις με βάση την κατηγορία, το επίπεδο βαθμού, ή την κοινότητα του σχολείου.
3. Magic Ball
Οι μαθητές περνούν μια μαγική «μπάλα» στο δεξιόστροφα ή αριστερόστροφα κύκλο, κάθε φορά μετατρέποντας την «μπάλα» σε ένα νέο αντικείμενο. Κάθε μαθητής ενεργεί ανάλογα με το ό, τι η μπάλα "είναι" -από το σχήμα, το βάρος, το μέγεθος, τη λειτουργία, κλπ. Ένας ελεγκτής παιχνιδιών βίντεο, για παράδειγμα.
Αυτό είναι μια σιωπηλή δραστηριότητα, και δεν υπάρχει "νικητής" ή ανταγωνιστικά στρώμα, όπως κάθε μαθητής έχει την ευκαιρία να συμμετέχει. Ο δάσκαλος πρέπει να έχει ιδέες για τους μαθητές που μπορεί να δυσκολεύονται να σκέφτονται γρήγορα. 
4. Πιάσε
Αυτό είναι ένα παιχνίδι δημιουργίας ομάδας που δεν είναι μόνο διασκέδαση, αλλά δημιουργεί επίσης μια μέση τιμή για τη διδασκαλία, ενώ, επίσης, ενεργοποιεί άμεσα όλους τους εμπλεκόμενους. Για να παίξετε, θα πρέπει να έχετε προμηθευτεί 12 έως 24 με απαλή υφή μπάλες. Η ομορφιά αυτού του παιχνιδιού είναι ότι μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε μεγάλες ομάδες μαθητών. Ξεκινήστε με περίπου οκτώ έως δέκα μαθητές που στέκονται δίπλα-δίπλα, σχηματίζοντας έναν κύκλο. Ένας από τους μαθητές κρατά μια μπάλα και τη ρίχνει σε ένα άλλο μέλος του κύκλου. Το άτομο που δέχεται την μπάλα, στη συνέχεια, θα ευχαριστήσει τον ρίπτη της μπάλας από το όνομα. Από εκεί, το πρόσωπο που τώρα κατέχει την μπάλα, θα το ρίξει σε κάποιον άλλο μέσα στον κύκλο, αλλά πρώτα θα πρέπει να τους αναγνωρίσει από το όνομα.
Τελικά, όλοι θα έχουν λάβει την μπάλα. Σε αυτό το σημείο, πρέπεινα ενημερώνει ο καθένας στον κύκλο ποιο πρόσωπο πέταξε την μπάλα καθώς και ποιος πήρε τη μπάλα. Τώρα, η περιστροφή θα ξεκινήσει και πάλι, και με την ίδια σειρά. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου, οι συναλλαγές με τη μπάλα πρέπει να γίνονται πιο γρήγορα. Σταδιακά, ενσωματώνουμε τις υπόλοιπες μπάλες μέχρι κάθε μπάλα έχει διανεμηθεί.
Αυτό είναι ένα guest μετά από Anthony O.? 4 απλά παιχνίδια Team Building
1. Me Too!
Ιδανικό Βαθμός Επίπεδα: K-20
Πρώτα ο  μαθητής λέει κάτι για τον εαυτό του -Λατρεύω το μπάσκετ, έχω δύο αδελφές, κλπ. Εάν η δήλωση ή γεγονός είναι αληθές για ένα άλλο μαθητή, θα σταθεί και να πει "εγώ!" Μπορούν επίσης να παραμείνουν καθισμένοι, αλλά απλώς να σηκώσει το χέρι και να πει "εγώ!" 
2. Πάρκο Bench
Ιδανικό Βαθμός Επίπεδα: 6-20
Δύο καρέκλες τοποθετούνται μαζί για να μοιάζουν με παγκάκι στο πάρκο. Δύο μαθητές ως εθελοντές κάθονται στο παγκάκι και συζητούν "τι συνέβη" σε μια φανταστική είδηση. Τους δίνεται ένα λεπτό για να προετοιμάσουν μια σκηνή όπου συζητούν το «γεγονός», χωρίς στην πραγματικότητα να λέει ο καθένας ό, τι συνέβη. Μετά την δεδομένη χρονική περίοδο (1-5 λεπτά), οι συμμαθητές τους καλούνται να  μαντέψουν "τι συνέβη", αλλά θα πρέπει να εγκαταλείψουν τα τέσσερα σημαντικά στοιχεία: ποιος, τι, πού, και πότε, π.χ.:
Τι: παιχνίδι College Μπάσκετ
Ποιος: Κεντάκι και το Κάνσας
Πότε: Αρχές Απριλίου
Πού: New Orlean
3. Μύθος ή πραγματικότητα
Ιδανικό Βαθμός Επίπεδα: 3-12
Σε κύκλο, όπου ο πρώτος μαθητής προσφέρει δύο γεγονότα και ένα κομμάτι της φαντασίας για τον εαυτό του. Τα άλλα παιδιά καλούνται να προσδιορίσουν ποια ήταν τα γεγονότα, και ποια στοιχεία ήταν φανταστικά. Η σωστή guesser πηγαίνει δίπλα. Το παιχνίδι ολοκληρώνεται όταν όλοι οι μαθητές έχουν περάσει.
4. Green Door
Ιδανικό Βαθμός Επίπεδα: 5-20
Ο Leader επιλέγει ένα θέμα,  λέγοντας μόνο ότι «Μπορείτε να φέρετε ένα ____ μέσα από την πράσινη πόρτα." Οι μαθητές με την παρότρυνση του δασκάλου καλούνται να φέρουν ένα παρόμοιο αντικείμενο ανάλογα με το ζητούμενο για παράδειγμα, "Μπορώ να φέρω ένα _____ μέσα από την πράσινη πόρτα;"
Ο Leader μπορεί να απαντήσει μόνο ναι ή όχι. Όταν προσδιορίζεται το θέμα, το θέμα επανέρχεται. Θέματα μπορεί να είναι το περιεχόμενο των σχετικών, όπως είναι τα μέρη του λόγου, τα χρώματα, γεωμετρικά σχήματα, ιστορικά στοιχεία, κλπ.
5. Μετρήστε μέχρι το δέκα
Ιδανικό Βαθμός Επίπεδα: 3-20
Όλοι οι μαθητές στέκονται σε κύκλο. Ο πρώτος μαθητής  λέει "1" ή "1,2." Ο επόμενος μαθητής συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε ο προηγούμενος, όχι όμως περισσότερα από δύο νούμερα. Η κίνηση συνεχίζεται δεξιόστροφα μέχρι να φτάσει στο 10, όταν ο μαθητής πρέπει να καθίσει, και το παιχνίδι ξεκινά πίσω πάνω σε 1 στην επόμενη μαθητή.Σημειώστε ότι δεν μπορεί να υπάρξει διακοπή ή  σιωπηλή αντίστροφη μέτρηση. Η μεγάλη ιδέα είναι να μετρήσει στρατηγικά ως το  "10."
6. Ποτέ δεν
Ιδανικό Βαθμός Επίπεδα: K-20
Οι μαθητές σχηματίζουν κύκλο. Ο πρώτος μαθητής λέει κάτι που δεν έχω κάνει. Όποιος μαθητής  έχει κάνει ότι ειπώθηκε από τον άλλο μαθητή κάνει 2 βήματα στο κέντρο. Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι κάθε πρόσωπο έχει δηλώσει κάτι που έχει κάνει.
8. Magic Ball
Ιδανικό Βαθμός Επίπεδα: K-20
Οι μαθητές σχηματίζουν κύκλο. Ο πρώτος μαθητής κρατά μια φανταστική μαγική σφαίρα (μπάλα). Ο μαθητής σμιλεύει τη φανταστική μπάλα, σε νέο σχήμα, το παραδίδει στον επόμενο, που προσπαθεί να μαντέψει τι είναι η μαγική μπάλα. Η δραστηριότητα είναι ήσυχη.
7. Silent Γραμμή
Ιδανικό Βαθμός Επίπεδα: K-8
Στους μαθητές δίνεται ένα κριτήρια, και πρέπει σιωπηλά βάζουν τον εαυτό τους σε μια γραμμή το συντομότερο δυνατό, για να καλύψει ένα στόχο, να ανταγωνιστούν ενάντια σε άλλους κλάδους, ή να λάβουν κάποια ανταμοιβή (ελεύθερο χρόνο ανάγνωση, χωρίς εργασία, κλπ.) Τα κριτήρια μπορούν απλό (γενέθλια ), ή ελαφρώς πιο περίπλοκη (με αλφαβητική σειρά του κολεγίου ή φιλοδοξία σταδιοδρομίας).
8. Μέσα-Έξω Circle
Ιδανικό Βαθμός Επίπεδα: 3-20
Οι μαθητές σχηματίζουν έναν κύκλο μέσα σε ένα κύκλο με (ιδανικά) ίσο αριθμό μαθητών. Τα μέσα μέλη του κύκλου είναι ζευγάρι με τα εξωτερικά μέλη  του κύκλου. Ο Ηγέτης  (συνήθως ο δάσκαλος, αλλά μπορεί να είναι ένας μαθητής) παρουσιάζει ένα θέμα, προτροπή ή ερώτηση.  Τα παιδιά συζητούν για 10 δευτερόλεπτα το θέμα και στο σφύριγμα μετακινούνται προς τα δεξιά έναν ορισμένο αριθμό τετραγώνων για να συνεργαστεί και να συζητήσει με νέους συνεργάτες. Έτσι μαθαίνουν να ανταλλάσσουν απόψεις και να συζητούν γύρω από ένα θέμα 
Πηγή: Η Συμβουλευτική βιβλίο από τη Linda Crawford


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του εποπτικού υλικού σε άλλο ιστολόγιο

Μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας μόνο.