Μου άρεσε που ανακάλυψα.....

Μου άρεσε που ανακάλυψα.....
Μην σταματάς την εξερεύνηση. Όλο και κάτι άλλο μπορεί να σου αρέσει!!!

Εξερευνήστε:

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Η μπλοκογειτονιά έχει μεγαλώσει, έχει μάθει περισσότερα και συνεχίζει κάθε μέρα να δημιουργεί. Ευχαριστώ πολύ την Ανθή Ζήση (το νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι ) γι΄αυτό το βραβείο. Της εύχομαι να πραγματοποιήσει όσα ονειρεύεται. Και εγώ με τη σειρά μου καλώ μερικά νέα μπλοκάκια, που ανακάλυψα το καλοκαιράκι και μου άρεσαν πολύ, να περάσουν από το μπλοκ μου και να παραλάβουν το βραβείο τους.
Τα μπλοκάκια αυτά είναι:
1. Είμαι παιδί
2.http://kkmparla.blogspot.gr/2013/08/blog-post.html
3.το πιο ωραίο σχολείο είναι το νηπιαγωγείο



2 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Ας έχουν όλα τα παιδάκια μας καλή σχολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με λίγη καθυστέρηση σε ευχαριστώ για το βραβείο και σου εύχομαι καλή συνέχεια.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του εποπτικού υλικού σε άλλο ιστολόγιο

Μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας μόνο.