Μου άρεσε που ανακάλυψα.....

Μου άρεσε που ανακάλυψα.....
Μην σταματάς την εξερεύνηση. Όλο και κάτι άλλο μπορεί να σου αρέσει!!!

Εξερευνήστε:

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Πού να κρεμάσω τη ζακέτα μου;


Ο καιρός άρχισε να κρυώνει και τα παιδιά έρχονται κάθε πρωί όλο και με κάποια ζακετούλα. Και φυσικά κάθε τέτοια εποχή ξεκινά και η ερώτηση.
 "Πού να την κρεμάσω;" 

Εγώ φέτος αποφάσισα να φτιάξω κάτι μαζί με τα παιδιά για να πάρουν εκείνα την απόφαση πού θα είναι η κρεμάστρα τους. Ήθελα να είναι κάτι από τα ίδια τα παιδιά και όχι μία έτοιμη ταμπέλα που θα την ετοίμαζα εγώ και θα πάσχιζαν για καμιά βδομάδα να βρουν πού γράφει το όνομά τους.
Οι ταμπέλες για τις κρεμάστρες είναι πολύ απλές: ένα κορίτσι και ένα αγόρι. Τους ζητάω να παρατηρήσουν στον καθρέφτη το πρόσωπό τους και να συμπληρώσουν στο αντίστοιχο αγόρι - κορίτσι ό,τι λείπει. Θα πρέπει να προσέξουν να ολοκληρώσουν το αγόρι και το κορίτσι κατά τέτοιο τρόπο ώστε να τους μοιάζει. Στο τέλος τους ζητάω να γράψουν το όνομά τους όπως μπορούν. Κάποια παιδιά ήδη γνωρίζουν κάποια βάζουν το αρχικό κάποια μια μουτζούρα. Το εκπληκτικό όμως είναι ότι την επομένη ημέρα γνωρίζουν ποια είναι η θέση της ζακέτας τους.
Επιπλέον αυτού του τύπου οι κρεμάστρες ακόμα κι αν δεν είναι τόσο καλαίσθητες για ενήλικες δεν παύουν να είναι δημιουργίες των ίδιων των παιδιών αλλά και να έχει μία πρώτη εικόνα ο εκπαιδευτικός τι εικόνα έχει το παιδί για τον εαυτό του π.χ. εμένα μου έτυχε φέτος να έχω ένα κοριτσάκι που να θεωρεί ότι είναι ξανθό και όχι μελαχρινό, ότι μοιάζει με τη Χιονάτη και ότι είναι κατάλευκη. Τέλος μπορείτε να τις αξιοποιήσετε για να δείτε την εξέλιξη του παιδιού αν τις ανανεώνετε ανά μήνα ή ανά τρίμηνο διαπιστώνοντας τις όποιες εξελίξεις συνέβησαν σε αυτό το χρονικό διάστημα ως προς τη γραφή του ονόματος, την τοποθέτηση των χαρακτηριστικών του παιδιού κ.λ.π.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του εποπτικού υλικού σε άλλο ιστολόγιο

Μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας μόνο.