Μου άρεσε που ανακάλυψα.....

Μου άρεσε που ανακάλυψα.....
Μην σταματάς την εξερεύνηση. Όλο και κάτι άλλο μπορεί να σου αρέσει!!!

Εξερευνήστε:

Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Φάκελος: Οι γονείς έχουν την ευκαιρία να εκπαιδεύσουν τα παιδιά τους.

Επιτέλους μαμά...πότε θα πάμε θάλασσα, μου φώναξε ο τρίχρονος γιος μου προχθές.
Απορροφημένη καθώς ήμουν με τις δουλειές του σπιτιού, του απάντησα:
"Μόλις ετοιμάσουμε τη βαλίτσα σου"
Δεν είχα συνειδητοποιήσει τι του είπα, αλλά προς στιγμή επικράτησε ησυχία.
Κάποια στιγμή με πλησίασε κρατώντας τη σχολική του τσάντα και τα υπάρχοντα που μάζεψε για να πάει στη θάλασσα.
Μου είπε: "Εγώ είμαι έτοιμος! Μπορούμε να πάμε τώρα."
"Τι εννοείς είσαι έτοιμος;" τον ρώτησα
"Να τα έχω όλα έτοιμα, τα αυτοκινητάκια μου, τα monsuno μου, τη μπάλα μου και το καπέλο μου (είχε πάρει το καπέλο του ιππότη...)
Από εκεί και ύστερα αρχίσαμε μια συζήτηση για το τι πραγματικά θα χρειαζόμασταν στη θάλασσα και πόσα ή ποια από αυτά θα μπορούσαν να μπουν στη λίστα που θα φτιάχναμε με όσα ήταν απαραίτητα στις καλοκαιρινές διακοπές.
Αποφάσισα λοιπόν να κάνω μία λίστα μαζί του αξιοποιώντας τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού υπολογιστή. Έφτιαξα έναν φάκελο με εικόνες αντικειμένων που κάνουμε χρήση στην παραλία και εικόνες με κάποια από τα παιχνίδια του και αντικείμενα που προτίμησε ο ίδιος να πάρει μαζί του.
Ο μικρός βλέποντας κάποιες εικόνες άρχισε να θυμάται το προηγούμενο καλοκαίρι και να λέει ιστορίες τι έκανε με το κουβαδάκι του στην παραλία, θυμήθηκε ότι όλοι βάζαμε αντηλιακό και ότι ο αδερφός του που κολυμπούσε καλά φορούσε βατραχοπέδιλα και εκείνος σωσίβιο.
Έτσι φτιάξαμε τη λίστα των διακοπών μας αφήνοντας του να επιλέγει εκείνος τις εικόνες και εγώ να γράφω τις λέξεις των εικόνων.

Η λίστα  - οδηγός





                         ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ






         ΜΠΑΛΑ ΘΑΛΑΣΣΗΣ






               
            ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ





                  
                 ΜΑΓΙΟ




 


               ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ                ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΗΡΑΣ                           




                                  ΜΠΛΟΥΖΑ 








          ΠΑΓΟΥΡΙΝΟ




                                   ΠΕΤΣΕΤΑ




                      ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ






              ΣΩΣΙΒΙΟ







 ΟΜΠΡΕΛΑ
 ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΙΟ



 Μετά το τέλος της λίστας και αφού την εκτυπώσαμε, πήρε το χαρτί και πήγε με το μπαμπά του να βρει όλα όσα είχαμε σημειώσει στο χαρτί στην αποθήκη.
Τακτοποιήσαμε σε μία άκρη τα σωσίβια και όλα όσα θα παίρναμε μαζί μας στη θάλασσα και πήγαμε για ύπνο. Την επόμενη ημέρα όμως ανακάτεψα τα αντικείμενα με αυτά που είχε θεωρήσει αρχικά ο μικρός ότι του χρειάζονταν στη θάλασσα. Τον προκάλεσα έπειτα να τα ομαδοποιήσει σε αυτά που θα μπορούσαμε να πάρουμε μαζί μας και σε αυτά που έπρεπε αναγκαστικά να μείνουν στο σπίτι.
Μετά από αυτό φτιάξαμε δυο φυλλάδια, ένα για αγόρια και ένα για κορίτσια με ήρωες τον Τάκη Γιαμπανάκη και την Τούλα Γιαμπανούλα για να τους βοηθήσουν τα μικρά σας να ετοιμαστούν για διακοπές και να εξερευνήσετε και εσείς τι ξέρουν σχετικά με τις αποσκευές των διακοπών.





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του εποπτικού υλικού σε άλλο ιστολόγιο

Μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας μόνο.