Μου άρεσε που ανακάλυψα.....

Μου άρεσε που ανακάλυψα.....
Μην σταματάς την εξερεύνηση. Όλο και κάτι άλλο μπορεί να σου αρέσει!!!

Εξερευνήστε:

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Ένα έξυπνο βραβείο

από το blog της Χριστίνας.

Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα, αν και νιώθω ένοχη που ανταποκρίνομαι τόσο αργά στο βραβειάκι αυτό.
Θεωρώ ότι είναι ένα δύσκολο βραβειάκι καθώς δε ξεμπερδεύεις με ένα ευχαριστώ, καθώς το βραβείο αυτό συνοδεύεται και από τρεις κανόνες:

1. Αναφέρεις ποιος σου το χάρισε 

Στη δική μου περίπτωση ήταν η Χριστίνα http://xristinakt.blogspot.gr/

2. Απαντάς στις κάτωθι ερωτήσεις:


  • Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blo

    g σου και το όνομα με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου;
Γιατί λοιπόν ονόμασα το blog μου έτσι. Γιατί για μένα η τάξη είναι παιδιά, η τάξη μοιάζει με ένα χρωματιστό κήπο όπου μέσα του αυτά τα παιδιά αρχίζουν να εξερευνούν και να ανακαλύπτουν αυτόν τον κόσμο τον μικρό και τον μεγάλο
  • Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να ήσουν και γιατί;
Κάτι μικρό και κάτι μεγάλο, κάτι φαρδύ και κάτι στενό, κάτι μακρύ και κάτι κοντό, κάτι χοντρό και κάτι λεπτό με δυο θεόρατα μάτια και μεγάλα χέρια και μεγάλη μύτη και μεγάλο στόμα και μεγάλα αυτιά αλλά και μεγάλη καρδιά, για να μπορώ να βρίσκομαι και να τρυπώνω παντού, να βλέπω ότι υπάρχει μπροστά μου, πίσω μου, δίπλα μου, απέναντι μου κ.ο.κ. και να μπορώ να αγγίζω, να μυρίζω, να γεύομαι , να ακούω και να αγαπώ ότι υπάρχει γύρω μου. 
  • Αν σε σταματούσαν από το Blog TV και σε ρωτούσαν "ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων", τι θα απαντούσες; Ποιο είναι;
Η περιέργεια
  • Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;
Για μένα είναι ευλογία να μπορώ να εκφράζω όσα νιώθω, όσα ξέρω... Από μικρή μου άρεσε να γράφω, ίσως ως αντιστάθμισμα ότι δε μου άρεσε να μιλώ πολύ
  • Ποια φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή;
  

Η ζωή είναι σαν το παράθυρο. Ανοίγεις τα παραθυρόφυλλα και βλέπεις τι έχει έξω.

  • Αγαπημένη λέξη:
Αγάπη


3.Δίνεις με τη σειρά σου το βραβείο σε 7 bloggers.



http://voloshappymoments.blogspot.gr/










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του εποπτικού υλικού σε άλλο ιστολόγιο

Μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας μόνο.