Μου άρεσε που ανακάλυψα.....

Μου άρεσε που ανακάλυψα.....
Μην σταματάς την εξερεύνηση. Όλο και κάτι άλλο μπορεί να σου αρέσει!!!

Εξερευνήστε:

Παρασκευή 7 Μαΐου 2021

Η μαμά μου γιορτάζει

 Την Κυριακή αυτή η μανούλα μας γιορτάζει. Ετοίμασα για σας και τις μανούλες σας κάποιες δραστηριότητες αφιερωμένες σε αυτήν την ημέρα. Ελπίζω να το διασκεδάσετε και να περάσετε καλά μαζί ταξιδεύοντας μέσα από τη διαδραστική αυτή παρουσίαση που ετοίμασα με το εργαλείο nearpod.  

Για αρχή ας εξερευνήσουμε και ας μάθουμε μέσα από τον σύνδεσμο Η δική μου Μαμά την ιστορία της γιορτής που ξεκινάει από την αρχαιότητα και να απολαύσουμε έργα Τέχνης, βίντεο, τραγούδια και διαδραστικά παιχνίδια με θέμα τη Μαμά και να μάθουμε πώς γράφεται η λέξη ΜΗΤΕΡΑ, και να τη ζωγραφίσουμε αλλά και να της φτιάξουμε το δικό της προσωπικό ποίημα.

Και σας καλώ να γίνετε με τη βοήθεια ενός ενήλικα μικροί μάγειρες και να δημιουργήσετε ένα γλυκό αγαπημένο για τη δική σας μαμά. Παραδείγματα θα βρείτε στο παρακάτω βίντεο Ένα γλυκό για τη Μαμά μου.

Εύχομαι Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες 

και εκείνη η ημέρα ας γίνει με απλά πράγματα μοναδική για τον καθένα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του εποπτικού υλικού σε άλλο ιστολόγιο

Μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας μόνο.