Μου άρεσε που ανακάλυψα.....

Μου άρεσε που ανακάλυψα.....
Μην σταματάς την εξερεύνηση. Όλο και κάτι άλλο μπορεί να σου αρέσει!!!

Εξερευνήστε:

Σάββατο, 31 Οκτωβρίου 2015

eTwinning

Το έργο μας "The Child in his Element" βραβεύτηκε.
Είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη γιατί αυτό οφείλεται στη συνεργατική διάθεση και την επιθυμία για πιο ουσιαστική επικοινωνία όλων όσων συμμετείχαν στο έργο και αφορά τόσο τους εκπαιδευτικούς που είχαν τη διάθεση να δημιουργήσουν μία κοινότητα όπου οι μαθητές θα μπορούσαν να συνευρίσκονται, να ανταλλάσουν ιδέες, να επικοινωνούν και να μαθαίνουν δημιουργικά αλλά και στους μαθητές μας που εργάστηκαν τόσο σκληρά.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους!




Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2015

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα coding 2016




Είδαμε την ταινία


Γνωρίσαμε το Wall. E και προσκαλέσαμε τους συμμαθητές μας από το κλασσικό τμήμα να γιορτάσουμε όλοι μαζί την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα coding


Γνωρίσαμε την εφαρμογή Scratch









Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2015

Στα ίχνη του Θεού Διονύσου


Ο Θεός Διόνυσος


Επίσης στην παρακάτω παρουσίαση πατήστε πάνω στους πίνακες και σημειώστε τα κοινά σημεία, που διακρίνατε στα έργα Τέχνης κατά την επίδειξή τους στα νήπια, πατώντας δεξί κλικ και επιλέγοντας  την επιλογή Pointer Options.



ο Θεός της χαράς και του κεφιού μέσα στα έργα Τέχνης

Δευτέρα, 5 Οκτωβρίου 2015

The Moon La Luna) HD Corto de Disney Pixar

Η ιστορία ενός αγοριού που μεγαλώνει υπό παράξενες συνθήκες. Απόψε, για πρώτη φορά, ο μπαμπάς και ο παππούς του τον παίρνουν μαζί τους στη δουλειά. Μπαίνουν σε μια παλιά βάρκα, ξανοίγονται στη θάλασσα και περιμένουν. Θα ακολουθήσει τα χνάρια του μπαμπά ή του παππού; 
Θα μπορέσει να βρει το δικό του δρόμο, ανάμεσα στις αντίθετες απόψεις και τις παραδόσεις χρόνων; Η ταινία είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας Disney και Pixar και αγαπήθηκε τόσο από το κοινό όσο και από τους κριτικούς με αποτέλεσμα να ήταν υποψήφια μεταξύ άλλων και για Όσκαρ καλύτερης ταινίας μικρού μήκους. Δείτε την με τα παιδιά σας!



Το καρναβάλι των ζώων

Σήμερα ασχοληθήκαμε με τα ζώα και το ξεχωριστό μουσικό έργο "Το Καρναβάλι των Ζώων."
Ζητήθηκε από τα νήπια να ακούν αποσπάσματα μουσικά από το έργο και να προσπαθούν να μαντέψουν σε ποιο είδος ζώου ταίριαζε η συγκεκριμένη μουσική, απαντώντας για παράδειγμα σε ερωτήματα:
"Ποιο ζώο περπατάει περήφανα σα βασιλιάς;"
"Ποιο ζώο είναι τόσο μεγάλο που τα βήματά του είναι βαριά;"
"Ποιο ζώο πηδά κρατώντας στην αγκαλιά το μωρό του;"











Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2015

Η Ώρα των Ζώων


Φτιάξτε το ρολόι με τα ζώα της επιλογής σας και τα ζάρια. Τα νήπια ρίχνουν τα ζάρια και ανάλογα με τα ζώα που θα τύχουν μιλούν για αυτά (που ζουν, τι τρώνε, από τι κινδυνεύουν), μιμούνται τον ήχο τους ή και τις κινήσεις τους.









 Σε αυτήν την καρτέλα απεικονίζονται διάφορα ζώα. Κόψτε τις καρτέλες και ομαδοποιήστε τα ζώα που κινδυνεύουν.



Σε αυτή την καρτέλα απεικονίζονται ζώα που έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους (θύτης - θύμα). Συζητήστε μαζί τους π.χ. ποια είναι η σχέση του σκύλου - γάτας. Αφού δημιουργήσετε ομάδες σκεφτείτε μαζί με τα νήπια μήπως τα συγκεκριμένα ζώα ήταν πρωταγωνιστές σε κάποιο μύθο. Παροτρύνετέ τα να αφηγηθούν κάποιο μύθο που γνωρίζουν.


Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του εποπτικού υλικού σε άλλο ιστολόγιο

Μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας μόνο.